Geplaatst: Wo Jan 12, 2022 10:01 |
|
|
|
Maar wel een stem, hè? |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 12, 2022 10:38 |
|
|
|
In het nieuwe jaar is mijn vrouw begonnen met het kijken naar de serie Outlander en omdat ik niets anders te doen had ben ik mee gaan kijken.
Ik moet zeggen dat het een leuk verhaal is waar een hoop Schotse geschiedenis in zit. En de fotografie is prachtig.
De eerlijkheid gebiedt natuurlijk wel te zeggen dat ik een zwak voor Schotland heb, dat zal dus wel meespelen.
Al met al verveelt het dus niet.
De tune van de serie is een bewerking van een bekende Schotse traditional die ik vooral kende als uitvoering op doedelzak.
We hebben nog 48 afleveringen te gaan.... The Skye Boat Song |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 13, 2022 15:18 |
|
|
|
Voor alle hoogopgeleide, linkse gutwokkels die eigenlijk helemaal niet links zijn, maar gewoon te laf om politiek incorrect over te komen. omdat ze dan voor hun goedbetaalde pretbaantje vrezen, is hier een rechtse, trailerpark-bitch met een rooie nek die jullie allemaal rauw lust!
Hell Yeah!
Gretchen Wilson - Redneck Woman |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 16, 2022 2:46 |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 16, 2022 11:42 |
|
|
|
Kinderliedje over Keizer, Staat, Volk, Onderdrukking, Vrijheid en Staatsvijanden. #Staatsfeinde #IchBinStaatsfeind
https://www.instagram.com/p/CXG2ryijHbt/
niemandnomore
Das Kind im Sandkasten - Böser Kaiser - Kinder lernen aus Fehlern -Erwachsene leider nicht! #song #musik #märchen #erwachsenenmärchen . |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 16, 2022 12:10 |
|
|
|
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 16, 2022 12:59 |
|
|
|
Dat denk ik ook, Willem. En ik moet zeggen dat ik die leuker vind dan de cover, die ik een beetje te lief vind. Die klarinet in de cover vind ik wel geweldig.
En nu we het toch over covers hebben, die Chris Isaak van Cliff kon heel goed Roy Orbison nadoen.
Chri Isaak - Only The Lonely
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 16, 2022 14:13 |
|
|
|
Het is zondag en ik heb nog niks te klagen gehad. Maar daar komt NU verandering in!
David Bowie heeft postuum een lp uitgebracht.
Vreselijk! Wat een lijkenpikkers!
En dan die hoes! Af-schu-we-lijk!
Maar wie ben ik om dat te zeggen. Oordeel dus maar zelf:
Nee, vroeger was niet alles beter, maar doe mij toch maar Ziggy Stardust met, voor die heerlijke T-Rex sound, de onnavolgbare Mick Ronson aan zijn zijde.
David Bowie - Suffragette City |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 18, 2022 11:47 |
|
|
|
Trouwens ik kwam op Hetty and the jazzato. Omdat ik de lijn van "doe maar gewoon" van The Red Neck Girl voort wilde zetten , denkend aan "Tu Vuo' Fa' L'Americano" (Jij doet alsof je een amerikaan bent, maar doe maar gewoon hoor, we zien zo wel dat je een italiaantje uit Napels bent)
In dit geval vind ik de cover leuker dan het origineel:
https://www.youtube.com/watch?v=J0ogqBcK9ow
Het origineel is van ene Renato Carosone:
https://www.youtube.com/watch?v=BqlJwMFtMCs |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 18, 2022 12:43 |
|
|
|
Ja leuk, Willem!
Dan past deze er ook wel bij: de knapste jongen van het dorp die het in de USA zou gaan maken, maar....
Dalida - Gigi l'Amoroso |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2022 14:17 |
|
|
|
BREAKING NEWS!!! De Nederlandse zenders draaien geen liedjes meer van Borsato en Ali B.
Wordt het misschien toch nog leuk op de radio!
Dirty Old Man
Ik denk dat ze hier ook wel even in hadden willen knijpen.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2022 18:30 |
|
|
|
Nu 't toch over de kneepjes van 't vak gaat:
- |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 22, 2022 0:34 |
|
|
|
Leuk  |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 22, 2022 1:04 |
|
|
|
Tot ziens Peter en Marvin Lee.
Du hast retweetet
neulandrebellion!
@neulandrebellen 3 Std.
Wie könnte es anders sein, unser Abend-Tweet gehört heute #Meatloaf. Die, die was konnten gehen -
die, die nichts mehr wissen und beherrschen, bleiben nicht nur: Sie übernehmen die Ungeschicke dieser Welt.
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 23, 2022 18:19 |
|
|
|
Nog iets in die richting:
- |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 25, 2022 12:06 |
|
|
|
Inmiddels zijn we met het kijken naar de serie Outlander al een heel eind gevorderd. Mijn vrouw vind het prachtig, ik vind dat het ondertussen steeds meer op "Het kleine huis op de prairie" gaat lijken.
Maar Caitriona is en blijft een prachtige vrouw om naar te kijken en er zit mooie muziek in.
Zo hoorde ik deze prachtige vertolking van een nummer van Bob Dylan: Marshall and Sarah - A Hard Rain's A Gonna Fall |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 31, 2022 12:15 |
|
|
|
Icesurfer schreef: | Tot ziens Peter en Marvin Lee.
Du hast retweetet
neulandrebellion!
@neulandrebellen 3 Std.
Wie könnte es anders sein, unser Abend-Tweet gehört heute #Meatloaf. Die, die was konnten gehen -
die, die nichts mehr wissen und beherrschen, bleiben nicht nur: Sie übernehmen die Ungeschicke dieser Welt.
|
Eerlijk zeggen: Wie had er bij de clip van Paradise by the Dashboard Light door dat de zwarteharige zangeres niet Ellen Foley was maar een actrice die het vak playback zingen uitstekend verstond?
Hierbij draag ik dan het volgende nummer Midnight at the Lost and Found op aan de overleden acteur Marvin Lee Aday.
|
|
Laatst aangepast door Loetje op Ma Jan 31, 2022 12:31, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 31, 2022 12:44 |
|
|
|
Een clip om te bekijken en om te beluisteen: Official music video for Rod Stewart – “Forever Young” from 'Out of Order' (1988)
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 31, 2022 12:46 |
|
|
|
A tribute video to a great voice and to an even greater band!
Video created using images from the live Queen Rock Montreal concert.
Queen - Mother Love (Live Sim)
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Di Feb 01, 2022 13:00 |
|
|
|
Heeft iemand de BBC serie The North Water gezien? Ik zal het verhaal niet gaan vertellen maar de titelsong, een sea shanty, is geweldig.
Voor wie niet weet wat dat is: een sea shanty is een zeemansliedje dat a capella, in koor, wordt gezongen. "What Shall We Do With The Drunken Sailor", bijvoorbeeld, is er een.
David Coffin - Roll The Old Chariot
Wat een stem heeft die David Coffin! |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Feb 02, 2022 15:43 |
|
|
|
|
Laatst aangepast door Icesurfer op Wo Feb 02, 2022 15:48, in totaal 1 keer bewerkt _________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Geplaatst: Wo Feb 02, 2022 15:45 |
|
|
|
Gisteren helemaal vergeten! Schande! De lp Harvest van Neil Young is gisteren 50 jaar jong geworden.
Menigeen zal hem in de kast hebben staan want het is de bestverkochte langspeler van hem.
Maar zelf was hij helemaal niet happy; desrijds nam hij 4 lp's op waarvan hij er 2 afkeurde Drugs en Rock & Roll waren voor hem geen gelukkige combinatie. Uiteindelijk is het wel goed gekomen en werden de lp's een jaar of 3 geleden alsnog uitgebracht.
Maar terug naar de jarige. Hieperdepiep Hoera! Harvest |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 04, 2022 14:44 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Feb 06, 2022 14:23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|